arrow

שאלות ותשובות

איך מבצעים הזמנה?

faq-arrow

בתהליך מהיר, פשוט וקל, בוחרים כל מוצר או גודל שאתם מעוניינים להדפיס, מעלים את התמונות שלכם מהגלריה במכשיר באמצעות ממשק העלאה מהיר וידידותי ומוסיפים לעגלת הקניות. זה התהליך לכל מוצר שבסופו נותר לכם לחכות רק לתמונות..

אפשר להדפיס תמונות מהיום להיום?

faq-arrow

ניתן לבצע הדפסה מהירה שתהיה מוכנה עוד באותו היום או ליום העסקים הבא באיסוף עצמי או משלוח מהיר.

הזמנות שייכנסו עד השעה 12:00 יטופלו באותו יום העסקים, הזמנות שייכנסו לאחר מכן יטופלו ביום העסקים הבא, ימי שישי וערבי החג אינם נחשבים ימי עסקים.

כמה עולה משלוח ומתי אקבל את התמונות?

faq-arrow

זמן ההגעה תלוי בשיטת המשלוח שבחרתם בהזמנה ויש לקחת בחשבון את זמן ההכנה שהוא עד 3 ימי עסקים

אנו מציעים גם שירות הכנה ומשלוח מהיר.

מידע נוסף על אפשרויות המשלוח בלחיצה כאן

ניתן לעקוב אחרי משלוח?

faq-arrow
אנחנו עובדים עם כמה חברות שליחויות מהמובילות בישראל מבחינת שירות וזמני מסירה מהירים, לאחר שכל הזמנה הודפסה ונארזה אנחנו מעדכנים במייל ובמקביל שולחים בהודעות סמס את פרטי המשלוח והמעקב

מה לגבי איכות ההדפסה והמוצרים?

faq-arrow

אנחנו לא מתפשרים על איכות ולכן משתמשים בציוד ובחומרי הגלם של החברות הטובות בעולם הדפוס והדפסת תמונות בפרט כדי להבטיח שהתמונות שלכם יישמרו למשך שנים ארוכות. חשוב לציין שאיכות ההדפסה נקבעת גם מאיכות התמונות שלכם. תמונה באיכות ירודה כמו צילום מסך למשל תשפיע גם על איכות ההדפסה, זכרו זאת שאתם בוחרים תמונות.

ניתן להדפיס בגדלים שלא מופיעים באתר?

faq-arrow

רוצים להדפיס תמונות בגודל שלא מופיע באתר? שלחו לנו את התמונות שלכם דרך האתר wetransfer.com לכתובת המייל שלנו  hello@pquick.co.il

ציינו את גודל ההדפסה, שמכם המלא ומספר הפלאפון, לאחר קבלת המייל ניצור איתכם קשר להמשך טיפול.

האם ניתן להזמין כמה מוצרים בהזמנה אחת?

faq-arrow

בהחלט! ניתן לשלב באותה הזמנה כל מוצר שמופיע באתר וזה פשוט מאוד, בוחרים בכל פעם את המוצר שמעוניינים בו, מעלים את התמונות מהמכשיר שלכם לאתר, מוסיפים לסל וממשיכים למוצר הבא.

איך יוצרים איתכם קשר?

faq-arrow

למענה מהיר ניתן ליצור איתנו קשר דרך הצ’אט וואטסאפ שבאתר, לבירורים בנושא הזמנות שבוצעו פנו אלינו באמצעות המייל בכתובת hello@pquick.co.il

קיבלתי מוצר פגום במשלוח מה עליי לעשות?

faq-arrow

ממש מבאס ואנו מנחנו יודעים! האריזה שלנו נועדה להימנע ממצבים כמו אלה, אך מדי פעם דברים עלולים להסתבך מעט במהלך המשלוח. אל דאגה! שלחו לנו הודעה או מייל לכתובת hello@pquick.co.il עם מספר ההזמנה שלכם ותמונת הנזק ונשמח לעזור.

חלק מהתמונות יצאו כהות בהדפסה, מה הסיבה לכך?

faq-arrow

למסכים הדיגיטליים יש את היתרון של תאורה אחורית, המספקת טווח אור וצבע גדול יותר. לדוגמה: כשמצלמים דיוקן עם תאורה אחורית (כשמקור האור מאחורי הנושא שלך) התמונה תראה בסדר על מסך הטלפון אבל כאשר מדפיסים תמונה כזו, יהיה בטוח יותר להרים מעט את הצללים כדי להחזיר פרטים על אזורים כהים יותר זה ישפר את האיכות ואת איזון התמונה בהדפסה. לכל אפליקציה בסיסית לעריכת תמונות יש כלי ייעודי למטרה זו ואם תרצו נוכל גם לעשות זאת בשבילכם, רק תבקשו!

רוצים להתחיל להדפיס?

מצאתם את התשובות לשאלותיכם? רוצים ליהנות מתוצרים מודפסים איכותיים? לחץ כאן